TIVOLI JO12-1

Bekerwedstrijden

Tivoli JO12-1 - Nuenen JO12-3

31-08-’19

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen die meer als een oefenpotje wordt beschouwd om eens te kijken of we al wat hebben bijgeleerd na een paar weken trainen. We komen goed uit de startblokken en krijgen meteen wat kansjes maar er gaan er geen in, ditzelfde geldt voor Nuenen. Dan krijgt Pim op het middenveld de bal en geeft een mooie steekpass aan Milan die zijn eerste van het seizoen er in schiet. Niet veel later komt Nuenen op gelijke hoogte en drukken door en lopen gedurende de wedstrijd uit naar 1-6. Milan bepaalt de eindstand dan nog op 2-6. Vandaag geleerd dat 6 wissels toch echt teveel van het goede is. Verder gezien dat er toch al wat beter word gebald, de nederlaag was dan ook wel wat geflatteerd.

RPC JO12-3 - Tivoli JO12-1

07-08-’19

Onze tweede bekerwedstrijd op het programma tegen onze angstgegner RPC. We hadden gezien dat ze hun eerste wedstrijd met 17-3 hadden gewonnen, dus we verwachtten het ergste, maar niets bleek minder waar. We waren vanaf minuut 1 de betere en dat resulteerde in een doelpunt van Milan na een paar minuten. Hierna scoorde Sam, onze nieuwe aanwinst, met een bekeken schot de 2-0 en de 3-0. Na een kwartier kwam Pim erin en nog voor de rust had hij twee x gescoord en dus gingen we rusten met een 5-0 voorsprong. Met deze stand gingen we wat uitproberen en dat bracht wat meer druk op de achterhoede en plots scoorde RPC de 1-5. Daarna scoorde Pim zijn derde en Milan zijn tweede en stond het 1-7. RPC bleef het toch proberen en scoorde nog twee x waardoor het 3-7 stond. Toch scoorden wij nog twee x, 1 kwam op naam van Joep die een mooie voorzet van Milan zeer netjes in de goal tikte en Christiano die een voorzet van Milan vanaf de andere kant binnenliep. De 3-9 was dan ook de eindstand.